lidyamom biz hastanede aldırmayıp sağlık ocağında aldırdık çünkü sağlık ocağı kesin alıyormuş. Ama sizinki yoğun bakımda kaldığı için illa hastanede alınırdı. Bence boy kilo kayıt işleri için hem de topuk kanı için aramışlardır. Çünkü ilk hafta bunlar için hepimiz götürüyoruz. Sonraki aylarda biz hastaneye gidiyorduk mesela sağlık ocağını da her ay arayıp boyunu kilosunu telefonda söylüyorduk. Bebekleri her ay mutlaka kayıt ediyor sağlık ocakları