Filiz3535 ben zaten çok panik biriyim, acı eşiğim de öyle yüksek değil yani o sırada acıyı cekip ıkınabilmeyi falan yapabilir miyim hiç bilmiyorum. Çok korkunç geliyor bana ama şans yani belki de bebek kendisi gelmek isteyecek ve birden çok çekmeden bir iki saate normal doğum ile gelecek bilemeyiz. sağlıkla gelsinler de 🙏