Evrimnbe iremsevinc evet hepsini pişirip koyabilirsin çıkarıp airfry da ısıtırsın veya fırında çok güzel oluyo
iremsevinc Evrimnbe teşekkür ederim her tarif için geçerli dimi bu deneyeyim doğum sonrası gelen gidene iyi olur annemde uğraşmaz ikram hazırlamak için en azından
Evrimnbe iremsevinc evet ben sarma poğaça kek börek kurabiye haşlanmış buğday atıyorum böyle misafir için buğdayı çıkarıp hemen salata yapıyorum sarmayı da pişiriyorum diğerlerini de airfry da ısıtıyorum 1 saatte 6 çeşit tabak oluyor bebek varken çok pratik oluyor hemde herkes taze yapıldı sanıyor 😂
Evrimnbe Kaderozy merhaba tavsiye verebilirim kuru fasulyeyi geceden ıslatın sadece şişsin ve suyunu süzüp buzluğa koyun haşlama vs yapmadan direk çıkarıp yıkayın ve pişirin lapa olmuyor ben barbunya ve nohutu da bu şekilde yapıyorum evlendiğimden beri
Dunyam28 Ben bamya koydum ,taze börülce koydum , barbunya koydum , nohut haşladım koydum, patlıcan közledim koydum şimdi Sarma dolma yapacağım biraz , köfte ve börek de koyarım elime geçtikçe vakit buldukça buzluğa bir şeyler yapıyorum.
Berivan_sr Linakiz1903 ya maydanozu çıkardiktan sonra rengi değişmiyor mu böyle sanki soğukta yanmış gibi
Gamzee35 iremsevinc valla canım tatlı tuzlu kurabiye yap at fasülye biber menemenlik doğra dolma yap at sarma yap soğan doğra hazır güzel oluyo kabak küp küp at patates at hazır çıkar mis gibi bamya at kuru fasülye nohut ıslat bi gece önce onlardan at yeşil mercimek at aklıma gelirse yazarım yine🥰