snowglobe eşiniz kullanamıyor. geçen sene ağustos ayında aldık ÖTV muhafiyetle arabayı kardeşimin üzerine %98 engeli var zihinsel. O zaman ehliyetimi de yeni almıştım araba kullanmayı asla düşünemiyordum yani cesaretim yoktu. Eşimin kullanabilmesi için çok ısrar etmiştik notere ayrı bayiye ayrı sormuştuk. Ama son gelen düzenleme bu şekildeymiş. Önceden kısıtlama yokmuş sanırım isim yazdırdığın kişiler kullanıyormuş ama şu an 1. Derece. Trafikte yakalanırsa kişi yanında yoksa ceza yenebilirmiş. 🤷♀️