Merhabalar, şuan 35 haftalık hamileyim. Bu zamana kadar ne kendi doktorum ne de sağlık ocağı tetanoz aşısı için bi istekte bulunmadılar. Yaklaşık 2 yıl önce işe girerken aşı olmuştum. O yüzden tekrar yaptırma gereği duymamış olabilirler mi? Birkaç gün sonra doktor kontrolüm var ama aklıma gelmişken öncelikle sizlere sorayım istedim. Benim gibi aşı istenmeyenler oldu mu? Bir sorun yaratıyor mu bu durum?