Gokturkmom_ Çok heyecanlıyım inşallah herşey yolunda gider ☺️ ve oğluşum yüzünü göstericek mi merakla bekliyorum
Happy-melek1997 Gokturkmom_ bebiş kendini gösterdi mi fotosu varmı acaba bende yaptırılan ay sonu çok merak ediyorum 🫠🤲🏻👶🏻🌹
Ceydanatishka Gokturkmom_ bende bugün gittimm kızım yüzünü çok az gösterdi elleri yüzündeydi oda yetti senin nasıl geçti canımm 🥰🥰😍 insan çok mutlu oluyor
Gokturkmom_ Happy-melek1997 fotosu var ama elleri genel olarak yüzündeydi 😅 buraya atmayım ay fotisini
Gokturkmom_ Ceydanatishka bizim bebişin de elleri yüzündeydi ama yine gözüküyor bu da yeter sağlıklı olsunlar da gerisi önemli değil . Bide tam göbek deliğinin hizasındaymıs orda olduğu için zor görürüz dedi doktor öyle de oldu artık sabırla bekleyeceğiz💓💓
Ayseguller Benim de perşembe günü. 21+4 olacak o gün. İnsallah güzel seyler duyarız hepimiz. Ben de cok heyecanlıyım 🌸
Gokturkmom_ Ayseguller inşallah çok güzel geçer ☺️ Bizim şükür bi sıkıntı çıkmadı sadece yüzünü görmekte zorlandık😅
Melikesahn Ayseguller Bizde perşembe tam 21+4 oluyoruz 💓Ama ben haftaya bulabildim randevu doktor çok yoğunmuş inşallah güzel geçer🥰