Ozlemmmmm 32 . Hafta kontrolünde kilosu 1900 boyu 44 cm di. Doktor normal.al dedi ama sanki bana az gibi geliyor son zamanlar çok iyi beslenemedim sıcaklardan şimdi bebeğe kilo aldıracak şeyler yemem gerekir mi?