Merhabalar arkadaşlar, 8 aylık hamileyim ve artık yavaştan bebegimin kıyafetlerini yıkayarak hazırlamak istiyorum öncelikle hangi yıkama ürününü öneriyorsunuz onu öğrenmek istiyorum ve yıkarken makinede ayar nasıl olmalı, renkliler ve beyazlar ayrı mı yıkanmalı ve makineye az gelirse bu sorun olur mu