Babyybabyyy Kızlar vitamin ilacı,kan,demir,prillam elimde hiçbir ilaç yok. Sağlık ocağı gitsem ne yazar yani sadece prillam mı yoksa demir ilacı vitamin falan yazar mı?
_Mother_ Babyybabyyy bazı vitamin ilaçlarını doktor yazsa bile devlet karşılamıyor sizin kullandığınızı bilmiyorum uzman doktorun yazması gereken ilaçlar değilse sağlık ocağı yazabilir
Eda1254 Babyybabyyy ozaman yazmaya bilir tabi benim doktorum direk yazmıştı vitamin valan bitince sistemde cikiyomus galiba
myangelson Babyybabyyy devletin karşıladıklarını kullanıyorsanız yazar. Özel ilaclardansa parayla kendiniz alirsiniz
Babyybabyyy myangelson 16.haftaya yeni girdim. Re genesis kullanıyordum aşırı bulantı yapıyor. Eczane sorsam onlar ona göre bir ilaç verir mi? Birde bu haftalarda decavit kullanmalı mıyım. Özel hastaneye gittiğimde doktor yazdı ama günü geçti. Onun için ne yapmalıyım
myangelson Babyybabyyy re genesis özel ilaç diye biliyorum onun muadil ilacını eczane vermez diye düşünüyorum doktora danışmalısınız bunları birşey diyemem kendisi değiştirmesi lazım. Decavit doktor yazdıysa alıp kullanın sağlık ocağındaki doktora söyleyip, yazarsa eger tabi
myangelson Babyybabyyy doktorunuz verdiyse eğer neden kullanmalı mıyım diyorsunuz kullanmanız gerekiyor
Cosimaniehaus Babyybabyyy özellikle demir ilacını ihmal etmeyin. Doğum için çok önemli kan değerleri.
Nur9135 Babyybabyyy sağlık ocakları yazıyor. Vitamin ilacı olduğu için gebeyseniz her türlü yazması gerek düzenli kullanım gerektiği için
br2023 Babyybabyyy Bana kadın doğum doktoru hiçbişi yazmadı tüm ilaçları aile hekimim yazdı vitamin demir ve folik asit yazmsti
Babyybabyyy myangelson az önce kuzenimle konuştum. Kana bakmadan nasıl veriyor sağlık ocağı dedi. O da hamile. Yani kafamı bulandırdı
myangelson Babyybabyyy ne alaka 16. Haftaya girdiğimde bana da kana bakilmadi direk gyno fero sanol verildi önceki tahlillerime bakılarak. Hatta sağlık ocağı da o ilacı vereceğini söylemişti. Zaten çoğu hamileye gyno fero veriliyor. Decavit hakkında bilgim yok onu kullanmadım.
Cosimaniehaus Babyybabyyy demir, d vitamini damla yazdırdım. Gebe oldugunuzu belirtin hepsini yazar. Prilamı da yazdırıyordum ben gebeliğin başlarında.