Eylullxx Haftadayiz. İlk zamanlarda hic bulanti kusma yasamadim ama 32.haftadan beri haftada en az 3-4 kere sabahlari kusuyorum safra kusuyorum sadece sabahlari yasadigim bisey. Son haftalarda baslamis olmasi normal mi? Cok yoruldum artık dogurmak istiyorum 🥲
Ebrucar Eylullxx bence hormonlarla alakalı ben en başından beri kusuyorum. 5. Aya kadar yediğim herşeyi kustum kan kusmaya başlamıştim artık. 5. Aydan sonra sadece sabahları safra kusmaya başladım şimdi 36+2deyim hala safra kusmaya devam.
nazel123 Bir arkadaşım doğumdan biraz önce ishal ve kusma yaşamıştı yani onunla mı alakalıydı yoksa kendi mi rahatsızlandı bilmiyorum
Eylullxx Ebrucar ben ilk zamanlar hic yaşamadım bulanti kusma son zamanlarda basladi iste o garip geliyor
Ebrucar Eylullxx bazılarında doğum belirtisi kusma olabiliyormuş ama sadece sabahları oluyorsa hormonların artması da etkilemiş olabilir bilemiyorum 🤷🏻♀️
2bebekanne Eylullxx Benim ilk gebeliğim de hep bulantılı kusmayla geçti ama doğuma yakın ayrı bir kusmam oluyordu dediğiniz gibi ve çok kustugum gün dayanamayıp hastaneye gitmiştim açılmam vardı doğuma alınmıştım sizinde öyle olabilir