DOğumdan sonra fark edebilir bence çok takılmayın süt dolacaklar daha 😊 bende 31+2 yim normalde zaten küçüktü göğüslerim şimdi elbet kilo farkından ve hamilelikten ötürü eskiye nazaran gözle görülür bir fark var ama tabi ki benimkilerde öyle büyük değil. Ben takılmıyorum şahsen çünkü doğumdan sonra sütle olması gereken boyuta geleceğini biliyorum öyle de diyorlar zaten 😊 kafanı takma arkadaşım kuzenimde Doğum yaptı benden de zayıftı göğüsleri hala küçük sütüne kadar büyük öyle diyeyim ama bebeğin ihtiyacını karşılıyor önemli olan süt olması😊