hubanurozbas- Karabiber123 evet mutlaka yaptır canım normalde 2.5 olması lazım ama bazen yanlış görüşebilir fetal DNA daha garanti
ufbus010315 Karabiber123 canım bende 10+6 haftalık ken 3.33 cıktı yarın fetal yaptırcagım aklım beynim durdu resmen bişeyi vardır diye inşallah bişey cıkmaz diye dua ediyorum sana ne dedi doktor
fatmaaaas Doktorunuz öneriyorsa yaptırın tabiki ve kaçıncı hafta da da görüldüğü önemli fetal DNA yaptırın 10 iş gününde sonuçlar çıkıyor içiniz rahat olur hem
Karabiber123 ufbus010315 bir sonraki kontorolde geldiğinde geçebilir dedi şu anlık korkulacak birsey yok dedi çocuk sağlıklı gelişimi güzel dedi