Busranrr benim nabız ve bebeğin kg den dolayı yani gebelik şekeri hepsi vardı sezaryene aldılar onla alakalı değil bence ben cımbızla da uğraştım bu arada gelen bir şey mi diye gelmedi de ilk farkettiğim zaman uğraşmıştım tabi o zaman haftasını tam hatırlamıyorum ama karnım iyice büyüdüğünde ortaya çıkmıştı hatta acaba bebek çok mu kıllı bu ne böyle demiştim 🥹🥹 akça pakça bir oğlum oldu hiç onunla alakası yokmuş 😂