umrumdadegil tekrar hamilelik güzel de 2. Sezaryen zor 😬 herkes öyle derdi çevremde doğruymuş, bilmiyorum tabi belki daha iyi geçeni vardır kişiden kişiye de değişebilir ama benim ilk sezaryenimin bir haftasıyla 2. Sezaryenimin ilk bir haftası çok farklı geçti, ilkinde baya hızlı toparladım ikincis beni çok zorladı 😬 özellikle gaz ve büyük tuvalet çok daha zor oldu ama geçti gitti yine 1 haftada 🤗