Hllozclk
Bende bebebao aldım, ikiz gebeyim işi gücü bırakıp 1 saat onu başında bekleyemem düye düşünerek böyle tercih ettim. En azından ev işlerini görürken de sağım yapabilirim . Sütyen içine sıkıştırıp normal işine gücüne bakabiliyorsun diyorlar. Henüz doğuma 2 ay var denemedim o sebeple