Busekobak Çatlatma iğnemin 5. Günündeyim hiç bir belirti yok gebelik testi yaptım negatif çıktı iğnenin etkisi geçmiş olabilir mi 😟
Sirius22 Belirti herkeste olmayabilir bende 9.gündeyim iğnenin yok diyodum 6 7 8.gün bel ağrısı kasık ağrısı yaşadım dün gece regl olcam sandım öyle bi ağrı oldu yani
Sirius22 Bide iğnenin etkisi geçsin inan bize iğne lazım değil bebek en erken 9.gününde tutuncak bi iki gün sonra kanda cıkcak sonrasında kaset testlerde çıkcak süreç öyle ilerliyo belirti olmaması çook normal üzülme dua et 🤍