Merhabalar arkadaşlar bugün 2li tarama ıcın gıttık çocuğun ense kalınlığı en yüksek 3.5 oluyormuş bızım 3.8 çıktı. Hemen amnıyon sıvısından su almak ıstedıler down sendromlu olur diye uzun vermedım. Bu degıse bılır dediler 3 hafta sonra ama benı çok korkuttular sızler bır problem yaşadınız mı? Morelım çok bozuk lütfen yaşayanlar yazsın.