Zehrazaras11 ben de pazartesi gittim şansıma ilk defa çok cins bir doktor geldi ben sormdan hiç bir şey demedi bile kilosunu dahi ben sordum anlattım ağrım oluyor vs diye beş dk ya düşene kadar doğurmazsin diyor bana 😒 haftaya pazartesi tekrar çağırdı bir şey olursa acil den gel dedi ama iki gündür ne ağrım var ne sancı 😅 sanki doğurmayacak gibiyim