Sum_123 ben de öyle züber, pirinç patlağı alıyorum bir de biz aşırı çerez alıyoruz onlar da çiğ kuruyemiş onları da kavrulmuş almayız. Hatta mümkünse kabuklu alırım çoğunu. 😁 ya ben engel olabiliyorum ama eşim daha yatkın tabi. O bile alıştı. Önce evde şeker ve beyaz un kullanmayı bıraktık. Sanki onları bırakınca insanın vücudu da daha istemeye başlıyor. Ben o yüzden şu anda hiç canım bisküvi çikolata çekmez. Çekse de işte onların bile sağlıklı olan şekersiz versiyonlarını buluyorum alıyorum. Kendim şeker olarak kaya şekeri kullanıyorum kurabiye kek yapacaksam. Zamanla alıştık bence ya paketli gıda olayına. Yoksa biz de cips su bu istiyoruz ama işte yemedikçe vücut alışıyormuş 🙃