Balyanaklikoalam İlkinde tek doz yapmıştım doktor yeterli demişti şimdi 2.doz için arıyorlar sürekli ama ben yaptırmak istemiyorum erken haftalarda özellikle yaptirmayip sorun yaşayan var mı acaba ?
Mercimekannesi45 Balyanaklikoalam benim erken doğum öyküm ve kaybim olduğu için bu gebeliğimde 29 haftamda tek doz oldum doktorum öyle uygun gördü şuan 33 olduk
Yenianne2558 Bende tek doz oldum doktorum yeterli demişti aradıklarında istemiyorum dedim ve yaptırmadım
Balyanaklikoalam Yenianne2558 su an ikinci gebeliğim onu yazmayı unutmuşum ilk gebeligimde 2 yıl önceydi tek dozu o zaman olmuştum sizinde bu şekilde mi ? Neklastaone Kontes001
Balyanaklikoalam Mercimekannesi45 evet erken doğuma neden olduğunu çoğu kişiden duydum bende o yüzden erken haftada yapmak istemedim açıkçası ilk hamileligimde de doğuma 3 hafta kala yapmıştım