Nesegull Benimde detaylı ultrasonda aynı şekilde tansiyonum çok düştü bebek beldeki ana atar ve toplar damarlara bastırıyor sebebi bu, hafif karnınızı sola verseniz bile böyle bir şey yaşamazsınız bir daha. ben hafif sola meyilli yatıyorum ve hastane serin öyle hoşuma gidiyor ki uyumamak için direniyorum nst de 😅