Kızlar bugün muayeneye gittim 6+1 deyiş doktor üstten ve alttan muayene etti kese normaline göre küçük dedi kalp atışını bu haftada duymamız lazım dedi bebek de daha görünmüyor köşede dedi normalde böyle bir durum yaşayan oldu mu bilen dönüş yapabilir mi çok korkuyorum canım sıkıldı bu duruma 😓