Kızlar cevremdekı arkadaslarım beni ruyasında goruyorlarmıs hep kız bebegım oluyormuş. Iddaa ediyorlar kızın olacak ruyalarım cıkar, dıye bu sekil evresinde soylentı olan ve cıkan varmı pekı? Beni de heveslendırıyorlar 😅😅saglıkla gelsın yavrucuklarımız bu arada cinsiyet daha ogrenmedım?