Babymom07 bende ilk doğumumda zor şeyler yaşadım oksijensiz kalmadı çok şükür ama kalmış olabilir diye bir sene nöroloji gezdik Allah’ıma şükürler olsun ki hiç bir problem yok, doğum esnasında vakumla aldıkları için bileğini zedelediler 8 ay fiziğe gezdik. Çok şükür onda da sıkıntı kalmadı. Şuan normal doğuma cesaretim var ama tekrar aynı şeyleri yaşamaya cesaretim yok ve iki durumu teraziye koyduğumda aynı şeyleri yaşama ihtimali korkusu ağır basıyor. İlla sezeryan olacağım demiyorum ama sezeryana daha yakınım. Doktorum ve etrafındakiler ikinci doğum daha kolay olur diyorlar ama gözü kapalı cesaret edemiyorum, ya gene aynı olursa tedirginliğini atamıyorum. Sezeryan zor diyorlar bilmiyorum ama bu şeyleri yaşamak daha zor insan ben acı çekeyim de çocuğuma bişe olmasın canı yanmasın diyor.