Kızlar bn bugün 9+2 oldum. 6. Haftadan beri öyle bir bulantı öyle bir halsizlik vardı ki anlatamam. Ne yemek yiyor ne su icebiliyordum. Diğer hamileliğimde böyleydi 14-15 te gecti şikayetlerim. Dünden beri bulantı azaldı halsizlik bitti. Korkmaya başladım ya acaba bişey mi oldu. Ölüyordum çünkü bulantidan. Birden azalması korkutuyor. Şuan öyle abartılı bişey yiyemiyorum da yemek falan hala tiksiniyorum. Ama soğuk sandviç yemeye başladım mesela. Bulansa bı dert bulanmasa bı dert valla 😅 ilk hamileliğimde 18 haftalık kalbi durdu. Oyuzden biraz korktum açıkçası ya. Ne olur bı şey söyleyin ☺️