Sevda51q Hamileligin 25 haftasindayim hiccc gobuss yok ama ben çekim yapacaktım olmadı hayaller suya düştü kimler benim gibi gobussuz 😃
Aylaa123 Sevda51q bende 26 haftayı bitiricem benimde yok denecek kadar az adet olcağım zaman daha fazla şişiyordum 😂😂ama gayet iyiyim rahat hareket ediyorum en azından . Son ayda fırlar gibi