Akkdkxjdndbn hiç bir diyet uygulamadım sadece ben günlük hayatta da çok su içerim su da zaten kiloyu hemen götürüyor kizimda 3350 doğdu öyle aşırı kilolu değildi ama benim kendim minyon tipliyim 20 gün sonra kontrole gidince doktor bana biz bu çocuğu nerden çıkarttık bu nasıl zayıflamak falan dedi sadece korseli taytları hiç çıkartmadım bol bol su içtim su da süt yaptı zaten bol bol emzirdim normal yememden hiç eksik kalmadım 2. Gebelikte kalır dediler bakalım bunda da korseli tayt larımı kullanacağım