Pelinaltnl zeynep_88 15+3 bende kullanıyorum bu hafta bırakmıştım ama yine baslayacam sanırım 2 gündür yediklerim midemde durmuyor dursa da surekli bulandırıyor kötü bir tat kalıyor ağzımda ne zaman geçecek bunlar ya
Surprizbebek1 zeynep_88 Evet az kaldı şükür :) her bebekte her bünyede farklı oluyor ya, ilk bebeğimde 15 haftalıkken azalmış 20 haftada neredeyse bitmişti. Ama bunda geçmedi bir türlü, hatta bir de mide yanması eklendi
Alone zeynep_88 😂 ilk kızımda doğuma giderken bile kusmuştum 😬 o sebeple ben bırakabileceğimi düşünmüyorum 😆
zeynep_88 fnga ben doktor iki tane dedi ama bi tane aldım gece. İşe yarayınca artırmadım öyle devam ettim. Bi kez bırakayım dedim ağlayarak acile gittim
fnga zeynep_88 bende tek atıyordum 2 kere acillik oldum doktor çift at dedi 😅 hatta devam ederse günlük toplamda 5 doza kadar alabilirsin dedi
zeynep_88 fnga yaa işte yetmemiş sizde çift doz. Ağır olaylarda böyle oluyor demek ki🥲 ben de günde dört taneye kadar alınabiliyor diye biliyorum
Fatma_ecem4 zeynep_88 bağımlılık yapan bı ilaç burakinca bir iki gün bulanıyor geçiyor sonra bir kaç gün kendinizi deneyin sonuçta ilaç iyi bişey değil bırakmaya calisin
zeynep_88 Fatma_ecem4 iki gün idare ettim bi ara ama gece uyuyamayınca yeniden aldım böyle gitmeyecek diye düşündüm🥲 tabii ki de ilaç iyi bişey değil ben parol bile zor içen biriyim normalde.
Masym34 zeynep_88 herşey geçiyor emin olun biz 2 aylık olduk bile hamile olduğum günleri özledim o kusmaları bile özlüyor insan 🥲
ayse2205 zeynep_88 ilk gebeliğimde doguma gidene kadar kullandım. Şuan 18 haftalıgım sanırım buda dogıma kadar kullandırcak 😃
zeynep_88 blackberry118 ben de. Midem normal hissettirse de uyuşukluk hali hoş değil. Ben o eski ben değilim 😄
Mervecimmm zeynep_88 dün gece başladım kullanmaya ama o nasıl bir durumdu Allahım herkeste mi öyle oluyor bilmiyorum. Müthiş bir baş dönemesi ve beraberinde mide bulantısı yaşadım. Morfin almış gibi kafamı yastıktan kaldıramadım beynim uyuşmuş gibiydi.2 saat falan devam etti bu durum sonra uyumuşum zaten. Sizde de benzer durum oluyor mu
zeynep_88 Mervecimmm baş dönmeleri ilk başta vardı şimdi bişey hissetmiyorum. Ama mide bulantısı sıfır bak bu iş için zaten ilaç. Uyku desen 7/24 uyusam kesmiyor aylardır uyuyor gibiyim malesef yan etki bu
Mervecimmm zeynep_88 şuan mide bulantım yok ama içtikten sonraki 2 saat müthiş bulandı sonra geçti. Beraberinde folik asiti de içmiştim acaba ondan mı oldu diye düşünüyorum. Bugün beraber içmeyecem bakalım nasıl olacak.