Merhaba arkadaşlar ; Ben şu an 26. haftadayım ama Çok çok ağırlaştım gerçekten işe gitmek bana şu an zulüm gibi bir şey oluyor, Biraz araştırma yaptım doktor gerekli gördüğü durumlarda 32. haftayı beklemeden doğum iznine ayrılabiliyormuşuz doğum izni doğum öncesi ya da sonrası olarak doktor gerekli gördüğü taktirde uzatılabiliyormuş bu şekilde izne ayrılan var mı aranızda ya da duyduğunuz bildiğiniz