Canım anneler biliyorum sıkıldınız ama insan heves ediyor işte benim için bakıp yazar mısınız hangi isim daha hoş sizce☺️🌸💞
1) İnci 🌸
2) Defne 🌸 - Biliyorum bu senenin fav ismi Defne ama çok kibar duruyor çok beğeniyorum çok koyuluyor diye elemek istemedim😅
3) Beren 🌸
4) Doğa 🌸