Amh düşük baya yumurta kalıtesizligi oluyor benım de 0.66 tüp bebekle hamıle kaldım sizide muhtemelen bu değerle tedavıye başla denır doğal yolla ıkı hamıllıgım oldu düşük oldu kan pıhtılasmam cıktı tüp bebekle erken doğumum oldu suan yine hamıleyım sureklı yatıyorum