Arkadaşlar kafamda deli SORULAR ve bu soru bana anca yeni düştü Benim normalde alet olma tarihim 25 Mayıs fakat ben 19 Haziran’da test yaptım test çok silik de Pozitif çıktı. Sonuç olarak doktor geç döllenme olduğunu nereden baksanız bebek 12 gün geriden geliyor peki ben 19 Haziran‘da çok silik bir çizgi gördüysem nasıl geçti döllenme oluyor ben hiçbir şey anlamıyorum yoksa bebeklik gelişim geriliği mi var