Rosemihra
Haftalarımız aynı bende bulantıdan çok tiksinme öğürme oldu ara ara çok etkilemedi bazen iyi oluyorum bazen kötü 3 gündür iyi hissediyorum kendimi geçiyor galiba benim en büyük problemim gündüz ve özellikle gece uyurken midem yanıyor alev varmış gibi neden oluyor bilmiyorum doktoruna soracağım 2 gün sonra .Unarım süreçlerimizi en rahat şekilde tamamlarız 🙏🥰