Biz 36+4 olduk az önce geldim çatı muayenesi oldum korkulcak bısey yok 15 20 saniye sürüyo hiç bişey anlamadım bile sadece ilk defa olduğum için biraz kendimi kastım doktorum haftaya bir daha bakacağını söyledi ona göre doğum nasıl olacak karar vereceğiz 🥹