Zeyno_01 Yani çok zor nasıl başarırsınız bilmiyorum ama gerçekten aklından çıkartınca oluyor 2 defa deneyimledim 6 senelik evliyim 2 sene olmadı çocuk sonra aşılama kararı alındı o ay reglimi bekliyorduk aşılama için ve tamamen aklımdan çıkmıştı artık o ay hamile kaldım maalesef ilk gebelik şanssızlığı yaşadım ve erken haftalarda kaybettim. 2. Sefer denememizde yine 1 yıl olmadı yine aşılama kararı alındı yine o ay adetimi beklerken hamile olduğumu gördüm. 2sinde de ne zaman aklımdan çıkarıp düşünmesem o zaman oldu, doktorlarda sebebini bilmiyoruz ama düşünmediğinizde daha kolay oluyor diyorlar.