1_zehra Arkadaslar sezeryan olalı bir ay oldu kırkım çıktığında agdaya devam etmek istiyorum. Özel bölge agdasının dikişe bir zararı olur mu ? Dikişten dolayı acısı olur mu ? Sezeryandan sonra özel bölge icin agdaya ne zaman başladınız?
Birbebekannesi01 Ben özel bölge için olan 5bicakli kaygan jiletle temizlemistim ama ağda konusunu hiç bilmiyorum burda bekleyeyim yapan var mıymış 😅