31+2 haftalık gebeliğim var. Dün geceden beri sol kasığım da batar şeklinde ağrı var. Bi tık azalıyor gibi ama sanki hic geçmiyor. Daha önce başına gelen bu konuda fikri olan var mı? İlk gebeliğim normal mi endişelenmeli miyim?
Tecrübeli anneler yorum yaparsa sevinirim