Merhabalar, hamilelikten altı ay önce lazere başlamıştım. İlk hamile olduğumu öğrendiğimde doktorun birisi devam edebilirsin dedi. Üç farklı doktora daha sordum, lazere emzirme döneminin sonuna kadar ara ver dedi. Siz ne düşünüyorsunuz? Yaptıran oldu mu? Ya da benim gibi ara verdiyseniz ne zaman yeniden başladınız?