Ya doktor bana d vitamini ile progestan yazdı fitili akşam alttan vericeksin dedi ama onun öncesinde sanki ben sana ilaç yazıcam 14 mü 16 mı o zaman başla dedi benmi yanlış anladım sinir oldum kendime ama öyle olsa şimdi yazmazdı ilacı başka bi ilaçdanmı bahsetti acaba ben yinede bu akşam kullanacağım kullanan varmı bu haftalarda bi zararı yoktur heralde tabi yanlışda anlamış olabilirim belkide kullanacağım zaten.🤔