Dilan_Deniz hilalynypn merak ediyorum mesela diyelim sezaryen olsun 38 de alıyorlar ama normal doğumda neden 41 e kadar bekliyorlar,bnde sezaryen olucam ama 38 de olmak istemiyorum
hilalynypn Dilan_Deniz bebek kanala girmiş mi pozisyonda mı , açılma, sancı var mı diye beklerler normal doğum için. Kiloluysa, normal doğum zorlayacaksa yada suyunda azalma olup çocuğu etkileyebilecek bir durum olursa diye de sezeryan erken olur.
hilalynypn Booksandcats büyük konuşmayayım ama sezeryanı bende hiç düşünemiyorum o daha korkutucu geliyor toparlanma açısından vs . Benimkide diyor sen normal yapamazsın çıkaramazsın sezeryan daha iyi diye. Hayırlısı kolaylıkla olsunda içimizde kalmayacak sonuçta bi şekilde zamanı gelince çıkacak 😅
Canlarrr hilalynypn bu çok iyi olmuş. Aynen içimizde kalmıyorlar 😂 . Bu benim ikikci gebeliğim. İlkinde o kadar korkulu endişeliydim ki ve erken de başlayınca doğum. Ebeye içimde kalsalar orda okuyup büyüsünler demiştim çok iyi hatırlıyorum ama bir güldüler
Booksandcats hilalynypn aynen öyle sağlıkla gelsinler gerisi önemli değil ama çok yormadan normal yolla gelirse daha iyi sipariş verir gibi doğum planlıyorum ama 🙈 yine de sonucu bebiş belirliycek
Dilan_Deniz hilalynypn teşekkür ederim bilgilendirmen için ama bnde beklemek istiyorum psikolojim mi bozuk anlamadım gitti
hilalynypn Canlarrr aa ikiz mi ☺️🙈 genelde çoğu kişi ilkinde bana ne olacağını tam bilmediğim için iyi, ikincide ne olacağını bile bile gitmek daha korkutucu diyorlar 😅🤷♀️
hilalynypn Dilan_Deniz sağlığın el veriyorsa normal doğum daha iyi bence normal doğuma engel durumlar varsa mecbur sezeryan 🤷♀️ doktor ne diyorsa o
Semihaoyku hilalynypn aynen bakalım 33 ten sonra dönüyor bazilari erken donuyo doktora sorcam bakalım benimde migdem çok sıkışık ya ne yesem geri geliyo yukari yaniyo surupla duruyorum
hilalynypn Semihaoyku mide yanması çok fena ya benden yukarı doğru bisey gelmiyor ama aşırı içim yanıyor sanki çok acı, baharatlı yemişim gibi sürekli soğuk sular maden suları Türk kahvesi falan içiyorum. Birde az ama sık sık yemek daha iyi oluyor tabi oda etkiliyor