28-subat Kızlar merhaba , ilk bebeğini sezaryenle doğuran ve kısa sürede yeniden hamile kalıp yine sezaryenle doğum yapan annelerim tecrübelerinizi paylaşır mısınz ? Kesi aynı yerden mi oluyor ? İyileşme süreci uzuyor mu ?