MomsBlog52 Selamm hamişler 🤰 sizler kaç kilo ile hamile kaldınız ? ben 92 kilo ile hamile kaldım.suan 88 87 arasiyim 19.5 haftalık hamileyim boyum 167 normal bir süreçte miyim merak ediyorum görüşlerinizi 🙏2. Gebeliğim 3 sene arayla
sltn2686 MomsBlog52 17haftalık 3-4 kilo aldım bile 171 boy 64 kg normal kilom ama böyle giderse anormal olucak benim için, ilk gebelik
Cagla-2434 MomsBlog52 diyetisyen den randevu alın bence uygun bir beslenme rutini olustursun sizin icin hamileliğe özel . 1.67 boy ile kilonuz fazla sonrasında sıkıntı yaşarsiniz . Doktorunuz yasaklamadiysa birazda yürüyüş ile desteklerseniz hamileliğin sonlarına kadar rahat edersiniz 🌸
Matematikciiii MomsBlog52 bende kilolu hamile kaldım 105 ile Şuan 110 111 arası gidip geliyorum ödemlerden dolayı ve 38 haftalık oldu beslenmenize dikkat edin ben kapalı paketli ürün hiç yemedim 36. Haftaya kadar tatlı pilav ekmek vs hiç denecek kadar az yedim canım çekmesin diye yani daha yeni yeni yemeye başladım çok sıkılmıştım artık
merimiri MomsBlog52 56-57 ile kaldım şuan 68 im 34. Haftadaym 11-12 arası kilo aldım ☺️ hedefim 14-15 le bitirmek ☺️
kardelengurler7 MomsBlog52 85 kilo ile hamile kaldım 7 kilo verdim şimdi 5 kilo almışım gene 29+3 üm çok kilo almadan kapatmak istiyorum hamileliği çok dikkat etmiyorum etsem belki bu kadar almazdım ama sağlık olsun boyum 1.68
MomsBlog52 Çok teşekkür ederim bende diyetisyen ile görüşüyorum güzel ilerliyoruz şuan için bilgilerinizi dikkate alicam ♥️🤰
HaticeTekin MomsBlog52 bende 1.70 boy ilk oğlumda 65 kilo ile 78 kilo ile bitirdim doğumu şuan 70 kilomdayim 18+3 hamileyim kilo alirmiyom bilmiyom mormalmi
Manolya-27 MomsBlog52 maşallah siz yine vermişsiniz kilo ben aldım maalesef 😬 91 ile hamile kaldım şuan 107 kiloyum [33] haftalık bebis de umarım daha fazla almam doğuma kadar 🤲🏻 boy 1.80 bu arada 😏
Civciv53 MomsBlog52 bende kilolu hamile kaldım ve serklajlıyım (rahim ağzı yetmezliğim var) doktorum hemen diyetisyene yönlendirmişti. 107 kilo 167 boy ilk 3 ayda 7 kilo verdim şuan 36+4 deyim 106 kiloyum. Verdiğimi de azar azar aldım ben riskli olduğum için diyetisyene gitmeyi bıraktım çünkü onada biri götürücek beni diye zaten ben çok iştahlı olmadım hmileliğimde bol bol su ve dengeli beslendim valla son aylardayım diye amaaan nolcak artık al alabildiğin kadar dedim kendime ama yinede alamadım 🤣
Busrakaraolan Bende 85 ile hamile kaldım 1.63 boyum şeker hastalığı var bide üstüne diyetisyen ile devam ediyoruz 18+4 şuan 85 kiloyum diyetsyen ile ilerlemeseydim kesin daha fazla alırdım kilo
mavisevenanne MomsBlog52 167 boy 85 kiloyla hamile kaldım sizin gibi ben de kara kara düşünüyorum daha çok kilo alırsam ne yaparım daha 13 haftada bile zorlanıyorum. Siz neler yaptınız yapıyorsunuz? Benim ilk gebelik yaşta 33 olunca sanki bedenimi taşımıyor ayaklar sonrada gece uykular haram bacak ağrısından
MomsBlog52 mavisevenanne merhaba kilo bu hayatımda hep başlı başına bir sorundu zaten benim için o yüzden hep beynimde diyet kilo verme döner psikolojik olarak sanırım 🙇♀️neler yaptım hergun sirkeli ılık su ile güne başladım erken uyandım kızimda var onunda etkisi büyük kahvaltilarim hep sağlıklı oldu yulaf kaseleri omletler bol yeşillik diyet tost pizzalar i kurabiye kekleri denedim hep ara öğünlerim meyve kuru yemiş süt yada ayran yada soda oldu ekmek çok çok nadir yiyorum akşam protein sebze ağırlıklı oluyor hergun pilav pişer bizde ama hiç tuketmiyorum Bende de tek sıkıntı yürüyüşe usenmek 🙋♀️🤰
mavisevenanne MomsBlog52 hamileyken sirkeli su yerine limonlu su içsem sabahları hem kanı da sulandırmış olur belki. Hamilelikte herşeyi yemek serbest sanıyordum meğer hiçbir şey yiyemiyoruz. Yok kilo yapar yok zarar verir yok şeker yok tansiyon yapar diye diye herşeyden uzak kalmak 🤦♀️
Deryadgm MomsBlog52 boyum 1.55 80 ile gebe kaldım en son 88 dim 28 haftalığım 95 e kadar bekliyorum inşaAllah daha fazlasını almam 2. Gebeliğim ikiside tüp bebek ilaçlardan hep kilo aldım inşaAllah doğumdan sonra eski fit günlerime geri döneceğim Allahın izniyle🤲
MomsBlog52 İçebilirsin bence ılık su ile başlarsın güne sağlıklı bir tabak yaparsın hergun farklı kahvaltı da vücudu sasirtiyo örn yulaf lapası, klasik kahvaltı, sebzeli omlet,smotie vs gbi