Nurbozdag08 benimde aynı öyle oldu 😁 o yüzden hareket etmezse korkmayın, ben sabahları uyanır uyanmaz hiç kalkmadan sırt üstü yatıyorum, tek tarafa toplanıp kendini kabartıyor, eğer gün içinde hareket etmezse kendimi öyle rahatlatıyorum 😂 sağlıcakla gelsin inşallah minikolarımız 💕