Mompapatya hayır hayır bende almıştım ilk doğumumda dayanılmayacak ağrı değil. Sadece ağrılarınız başladığında yatmayın sürekli eğilip kalkın gezinin o zaman hem ağrıları az hissediyorsunuz hemde açılmanız daha kolay oluyor. Rabbim hızlı ve sağlıklı doğum nasip etsin ❤️ bebeğinizi düşünün inşallah gün içerisinde kucağınızda olacak. Kokusunu düşünün 14 günlük bebeğim var her şeye değer kokusu var. Kucağınıza aldığınız anda da her şey geçmiş olacak.🌸