Caglaaa37 Kızlar 14 haftalık olduk kdoktor balık yağı iç dedi siz ne zaman başladınız içmeye ya da etken mi neden şimdi demiş olabilir yalnızva folik asit kullanıyodum
emirtimr1 Caglaaa37 balık yağı takviyesnin içinde vardır büyük ihtimalle folik asit bende kullanılıyorum 13. haftadan beridir sabah kahvaltıdan hemen sonra iç demişti bana
ggmom Caglaaa37 3. Ay bitince başladım 12. Hafta imom kullanıyorum içinde herşey var artı devit3 folikasiti tek olarak kestim
Marrie Caglaaa37 ilk 3 aydan sonra benm doktorumda folik asitidi bıraktırıp imom omegaya geçti. İçinde gerekli vitaminler var. Sonrada ekstra d vit 3 başladık
emirtimr1 Caglaaa37 omega 3 vermedimi sizede doktorunuz? bana omega 3 verdi içinde b12 de tutun folik asit vs tüm takviyeler var o yüzden ekstradan folik asit vermemiştir size doktorunuz🥰
Caglaaa37 emirtimr1 evet canım omega3 verdim anladığım kadarıyla normalmiş bu haftalarda teşekkürler 😍
Marrie Gizemiii yok yapmadı bende, demirde var içinde ondan yapıyor olabilir özellikle onu içtikten sonra uzun süre aç kalırsam tabi etkiliyordu ama zaten bulantı şikayetim vardı ekstra etkilemedi.
Marrie Gizemiii ben baş ucumda tutuyordum yiyeceklerle etkileşim olmaması (özellikle süt ürünleri) gerektiği için , sabah erken uyanınca 5-7 gibi içip yatıyordum bazen, sonrada kalkınca kahvaltımı yapıyordum bi öyle deneyin isterseniz
Birbebekannesi01 Caglaaa37 ilk gebeligimde regenesis max kullanmıştım yine aynısını tercih ederim 15 haftaligim henüz başlamadım takviyeye ama bu hafta alıp başlamayı düşünüyorum
Babymom07 Caglaaa37 ben 12. Haftadan sonra başladım pregnacare diye bir hap kullanıyordum hala da kullanıyorum 4 paket bitti sanırım 5. Deyim. İçinde 1 aylık hem balık yağı hem de her şeyin olduğu vitamin var. Bir bak derim Trendyoldan alıyorum ben eczanede pahalı 💕
Gizemiii Marrie birde öyle deniyim yarın yoksa içemiycem artık kaldırmıyor bünyem direk miğdem bulanıyor