Bsssse Bugün sabah akıntı ile birlikte pembe lekelenme yaşadım reglim biteli 1 hafta oluyor gebelik belirtisi olabilir mi aynı durumu yaşayan varmı
minnosbirkiz Bsssse eğer regliniz her zaman ki gibi geldiyse, şuanda yumurtlama kanaması yaşıyor olabilirsiniz, bazı aylarda yaşanabiliyor, o günleri güzel değerlendirince hamilelik şansı artıyor
babyiscoming_ Bsssse 1 hafta da öyle bir gebelik belirtisi olması imkansız zaten olsa olsa yumurtlama dönemindesinizdir
Bsssse Test yapmak istemiyorum çok erken olduğunu düşündüğüm için 1 yıldır gebelik planlıyorum ve ilk defa böyle birşey yaşıyorum minnosbirkiz
minnosbirkiz Bsssse regl olduysanız zaten teste gerek yok, onu üstte ki arkadaş demiş, ovulasyon testi deneyin yumurtlama kanaması yaşıyor olabilirsiniz