Normal doğum beklerken bir anda sezeryan oldum :) eve geçer geçmez duş aldım, korse kullanılabiliyor ben biraz toparlandıktan sonra kullanmaya başladım. Ameliyattan sonra sanırım 6 saat falan yemek yenmiyor. Yattığınız yerden kalkmak çok zor oluyor tavsiyem yanınıza eşinizin kalması olur, annem kaldıramıyordu mesela beni eşime sarılıp kalkabiliyordum