Beybyi Aynil710 ben de 14 Ağustos ta 7+3 oluyorum o zaman hastaneye gidecektim ama mide bulantısı vs olduğu için bu gün özele gidicem çünkü randevuya daha 9 gün var belki mide bulantısı için ilaç falan bı şey verir belki bebeği de görürüm keseyi de
BebekHrcn Aynil710 ben 8+3 te duymuştum öğrendiğimde gittim 5 haftalıktı kalp atışı duyulmadı inanın üç hafta geçmedi benim için her gün bin yıl gibi geldi beklerken bu duyguyu çok iyi biliyorum Rabbim sağlıkla güzel haberler almayı nasip etsin inşallah
Cagla-2434 İns duyarsınız ama duymazsanız da panik yapmayın ben 8+ da duydum gayette saglikli bir gebelik yaşıyorum 37+ dayım şuan 😃🌸
Bsny6 İnşallah duyarsın canım bende 6 haftalıkken duymadım bebek ve kese göründü ama kalp atışı duyulmadı bu hafta gidecem bende endişeliyim umarım duyarız
Aynil710 Beybyi karindan doktor bakti atiyo ben goruyorum ama dinletecegim kdar guclu degil dedi sukur gorduk atisi