Kızlar son kontrolüm 27. Haftadaydı 1200 dü kilosu şimdi bu bebek mi büyüdü bu kadar zamanda ne oldu bilmiyorum karnımda kütle gibi taşlaşan sert ve belli alanlarda toparlanan bişey oluyo bu bebişko çok canımı acıtıyor ve çok fazla uyanık her hareketi mahvediyor gece 4 te yatıp sabah 8 de kalktım yani çok fenasapa sola dönerken göbeğimi ekstra tutup dönüyorum ya ilkini hiç hatırlamıyorum o böyle değildi sanki ilk yaşıyorum bilmiyorum o da mı böyleydi sonuna kadar böyle mi olacak büyüdükçe daha mı fenalaşıyoduk