1palyaco Dün sağıp buzdolabının normal dolap kısmına koymuştum bugünde içmesi için biberonu sıcak suya koydum sütü ılıklaştırdım . Hepsini içmedi kalanı dışarda bir iki saat sonra yine ılıklaştırıp içirsem olur mu?
Ebbruc 1palyaco ısıtılmaz maalesef, yemeklerin bile sadece 1 kere ısıtılması gerekirken süt çok riskli
1_Pandackk 1palyaco İkinci kez ısıtıp verilmez sadece 3 Gün buzdolabında bekleyebilir çıkarıp ısıtıp tekrar koyarsanız tehlikeli olabilir 3 saat dışarda kalabilir oda sıcaklığında yani